Sukces firmy w dużej mierze zależy od tego, na jakich pozycjach w wynikach wyszukiwania wyświetla się strona internetowa. Tylko wysokie pozycje na kluczowe frazy są w stanie zagwarantować duży ruch na stronie. Ogromna konkurencja często jednak uniemożliwia wybicie się do ścisłej czołówki, a na efekty pozycjonowania trzeba trochę poczekać. Jedynym ratunkiem w takim przypadku mogą okazać się linki sponsorowane.
Ile kosztują linki sponsorowane?
Nie da się jednoznacznie określić tego ile kosztują linki sponsorowane. Zasadniczo, to firma określa wysokość budżetu na reklamę w sieci i od wysokości tego budżetu uzależnia się zakres prowadzonych działań. Koszty reklamy są różne w przypadku różnych słów kluczowych. Linki z popularnymi frazami będą droższe. Czasem lepiej jest zdecydować się na większą ilość reklam jednak kierowanych na mniej popularne słowa kluczowe.
Właściwe linkowanie podstron
Jednym z czynników decydujących o ostatecznym koszcie reklamy jest jakość strony docelowej, na którą kierowana jest reklama. Z tego względu warto zadbać o właściwe linkowanie podstron.