O stałych klientów należy dbać – wie o tym każdy przedsiębiorca. W końcu to oni stanowią często najwierniejszą i najbardziej dochodową grupę ludzi, którzy wykazują zainteresowanie nie tylko pojedynczymi produktami, ale zwykle również nowinkami branżowymi. Poza tradycyjnym systemem “premiowania” stałych klientów w postaci udzielania rabatów czy wręczania kart stałego klienta, które uprawniają do zniżek, warto również zainwestować w gadżety.
Mają one czasem nawet większy wpływ na świadomość konsumentów niż rabaty i zniżki – świadczą o sympatii, którą przedsiębiorstwo żywi do klienta oraz są formą reklamy. USB z logo, kubki z nadrukiem czy inne akcesoria są doskonałym pomysłem. Możemy również wprowadzić ekologiczne torby zakupowe wielokrotnego użytku, dzięki czemu zapewnimy sobie reklamę także na zewnętrznym otoczeniu naszego klienta. Ciekawą dla klientów formą reklamy są również smyczki do kluczy, notesy i akcesoria piśmiennicze a nawet różne dodatki dla najmłodszych – niewielkie maskotki czy kolorowanki. Wszystko to sprawi, że nasz klient poczuje się doceniony oraz chętniej wróci do naszego sklepu.