Gadżety są popularną formą reklamy oraz obdarowywania stałych klientów. Tańsze produkty, takie jak długopisy, notesy czy smycze do kluczy, sprawdzają się jako elementy kampanii reklamowej – rozdawanie ich a różnych festynach i imprezach plenerowych stało się już niemal polską tradycją. Nic dziwnego! Zaistnienie w świadomości klientów jest procesem, który polega na wielokrotnym przedstawianiu ich nazwy i loga firmy.
Choć często początkowo klient nie jest zainteresowany ofertą przedsiębiorstwa, w momencie, gdy będzie poszukiwał firmy o podobnej charakterystyce do naszej, która działa w konkretnej branży, istnieje większa szansa, że zwróci się właśnie do nas. Większe akcesoria, takie jak kubki z własnym nadrukiem czy pen drive z logo to doskonałe sposoby na “uprzywilejowanie” stałych klientów. Choć te artykuły promocyjne są już znacząco droższe, klient, który otrzymał od nas tego typu gadżet, czuje się zobowiązany do bycia lojalnym wobec firmy. Sprawia to, że mając do dyspozycji kilka firm o podobnym zakresie usług, konsument będzie bardziej skłonny do wyboru naszego przedsiębiorstwa.