Logo jest jednym z najważniejszych fizycznych atrybutów każdej organizacji. To ono sprawia, że dana marka staje się charakterystyczna i rozpoznawalna wśród konsumentów. Jednak każde logo musi być stworzone tak, by było przyjemne w odbiorze, ale również w pewien sposób definiowało nasze przedsiębiorstwo. Znak graficzny musi być także stosunkowo prosty i łatwy do zapamiętania: tylko tak będziemy mogli opierać na nim świadomość konsumencką. Gdzie jednak umieszczać logo?
Torby, reklamówki i papier pakowy z nadrukiem logo to z pewnością podstawowe elementy wyposażenia każdej firmy. Warto również zainwestować w dodatki i gadżety dla naszych stałych klientów, na których umieścimy znak graficzny. Mogą to być notesy i długopisy czy smycze do kluczy. Dla najwierniejszych klientów możemy przygotować kubki z nadrukiem, koszulki firmowe czy inne większe akcesoria. Bez względu na to co wybierzemy, musimy pamiętać, że im większa różnorodność dodatków z pojawiającym się naszym logo, tym większa szansa na zwrócenie uwagi większej liczby osób, które w przyszłości mogą stać się naszymi dobrymi klientami.