Wprowadzanie nowej marki, produktu lub usługi na rynek zawsze wiąże się z koniecznością stworzenia strategii marketingowej. W dobie cyfryzacji to oczywiście Internet stał się miejscem, w którym ma miejsce większość procesów marketingowych. Wprowadzając produkt na rynek, przede wszystkim musimy skupić się na narzędziach, które pomogą nam w jego rozreklamowaniu. Z pomocą przychodzą nam płatne kampanie w mediach społecznościowych – to szybki i tani sposób, który pozwala na dotarcie do tysięcy użytkowników w bardzo krótkim czasie.
Ważny jest również marketing w wyszukiwarkach, czyli pozycjonowanie stron – proces ten polega na tworzeniu treści z konkretnymi frazami, dzięki którym użytkownik po wpisaniu hasła w wyszukiwarkę, będzie mógł odnaleźć naszą stronę. Pozycjonowanie sprawdza się w przypadku każdego rodzaju stron, jednak warto swój sklep internetowy połączyć z blogiem tematycznym, na którym umieszczane są nowinki i rankingi branżowe: to właśnie one pomogą nam w tworzeniu dobrej jakościowo strony oraz umożliwią dotarcie do większej liczby potencjalnie zainteresowanych klientów.