Logo jest najbardziej charakterystyczną częścią każdej firmy. To właśnie dzięki niemu marka może szybko zaistnieć w świadomości konsumentów. Dobrze dobrana grafika łatwo zapada w pamięć, jest schludna i estetyczna, musi również kojarzyć się z branżą lub charakterem przedsiębiorstwa. Gdy już mamy wybrane i zaprojektowane logo firmowe, czas rozpocząć kampanię reklamową, która ma na celu zaistnienie w świadomości lokalnej społeczności.
Nadruki logo możemy umieszczać wszędzie – największą popularnością oczywiście cieszą się drobne gadżety reklamowe, takie jak smycze do kluczy, notesy czy długopisy. Rzadziej możemy spotkać nadruki reklamowe na pelerynę z folii, które mogą być bardzo ciekawym gadżetem dla pracowników i stałych klientów. Warto nasze logo umieszczać również na teczkach i kopertach, w których przeprowadzamy korespondencję firmową oraz na paczkach, w które pakujemy produkty dla klientów. Ciekawym pomysłem mogą być również materiałowe, ekologiczne torby na zakupy wielokrotnego użytku, które w obecnych czasach cieszą się dużą popularnością oraz pomogą w ociepleniu wizerunku firmy.