Płatne linki a pozycjonowanie

Płatne linki a pozycjonowanie

Dzięki zauważalnemu dość szybko pozytywnemu wpływowi wartościowych linków na pozycjonowanie, wytwarza w naturalny sposób systematyczne zwiększanie zapotrzebowania na nowe linki. Takie zapotrzebowanie doprowadziło do tego, że zdecydowana większość właścicieli internetowych witryn pomyślało, że mogą zarobić dość ciekawe i atrakcyjne stawki na sprzedawaniu odnośników. W przeważającej większości przypadków osoby które na co dzień odpowiedzialne są za pozycjonowanie, dużą część swojego budżetu w pewien sposób inwestuje w kupowanie linków.

 

To pewnie nie będzie zaskakujące, ale w ten sposób swój budżet inwestuje zdecydowana większość mniej czy bardziej doświadczonych pozycjonerów. Twierdzą oni dość zgodnie, że jest to doskonałe rozwiązanie dla poprawienia pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Płatne linki umieszczane mogą być w wielu miejscach, między innymi na internetowych witrynach, które pod względem tematycznym powiązane są z pozycjonowaną stroną. W teorii praktyka taka ma znacznie zwiększać popularność i wysokość w rankingu danej witryny internetowej, co stanowi zawsze sukces pozycjonera.